دارویی براي درمان و ترك شيشه وجود ندارد
موسسه تحول,زندگی,امید
مرکز اقامتی سم زدایی میان مدت مصرف کنندگان مواد مخدر و محرک
درباره وبلاگ


موسسه تحول,زندگی,امید با تمام وجود و در نهایت افتخار آمادگی دارد در زمینه مشاوره و بستری و درمان عزیزان در عذاب شما خدمتی صادقانه ارائه دهد.. تلفن جهت مشاوره: ــــ09127339160 ابراهیم ابراهیمی

پيوندها
کرونا - سالنامه سلامت
عـکس و مطالب توپ
کمک به نیازمندان ایران زمین
Shad90
خودروهاي رويايي
صد در صد داغ
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موسسه تولدی نو و آدرس tavalodinow.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 241
بازدید کل : 80532
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
مرتضی عربي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, :: 13:33 :: نويسنده : مرتضی عربي

قائم مقام دبير كل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: متاسفانه هنوز روش درماني مشخصي براي درمان شيشه در كشور وجود ندارد و روش درماني خاصي براي اين مواد كشف نشده است ؛ مراكز مطالعات پزشكي و دارويي كشور نيز هنوز نتوانسته‌اند براي ترك و درمان مبتلايان اقدامي را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ايلنا، طه طاهري امروز در حاشيه مراسم مبارزه با مواد مخدر با اعلام اينكه كشفيات مواد مخدر صناعي و روان‌گردان‌ها از جمله شيشه در سال جاري نسبت به مدت مشابه سال‌هاي قبل 442 درصد افزايش داشته است در جمع خبرنگاران تاكيد كرد: مصرف شيشه و روان‌گردان‌ها وابستگي شديد و تخريبي در مصرف كننده به وجود مي‌آورد و تخريب حاصل از اين مواد نسبت به مصرف مواد اعتيادآور سنتي بيشتر است.

قائم مقام دبير كل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اقدامات درماني براي مصرف كنندگان شيشه تصريح كرد: متاسفانه هنوز روش درماني مشخصي براي درمان شيشه در كشور وجود ندارد و روش درماني خاصي براي اين مواد كشف نشده است ؛ مراكز مطالعات پزشكي و دارويي كشور نيز هنوز نتوانسته‌اند براي ترك و درمان مبتلايان اقدامي را انجام دهند.

اوبا اشاره به عوارض مصرف شيشه در كشور ادامه داد: به جز تخريب وارد آمده بر جسم، وابستگي در فرد، عدم تمركز و عدم تعادل روحي و رواني در مصرف كننده است.

به گفته قائم مقام دبير كل ستاد مبارزه با مواد مخدر جرايم رخ داده توسط معتادان به شيشه مخرب‌تر از جرايم رخ داده توسط معتادان به مواد سنتي است.

طاهري از رشد ناگوار مصرف شيشه در كشور خبر داد وگفت: اميدواريم كه پرتوكل درماني خاصي براي معتادان شيشه در كشور تنظيم شود.

قائم مقام دبير كل ستاد مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: مطابق با آمار سال هاي 86 و 87 ، به دليل قيمت بالاي شيشه، مصرف آن در ميان اقشار مرفه بيشتر بوده اما از اين سال‌ها به بعد، به دليل كاهش قيمت شيشه ، در بين جوانان كلان شهر‌ها شيوع بيشتري داشته است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: